我是~~

Posted by 贤_BrOTheR... | Posted in | Posted on 5:10 AM

我是
女人/男人?

我是
好人/坏人?

我是
朋友/敌人?

我是
爱人/仇人?

我是
聪明/死蠢?

我是
可爱/欠打?

我是
三八/沉稳?

我是
冲动/冷静?

我是
神经/正常?

我是


我是


我是
!
!
!
!
!
!
!




我是
礼物保管人
+
礼物绝缘体





(ps:sumtin i discover today together wiv vincent n wei yee........wuhuhuhu.......)

Comments (0)

Post a Comment